مهره مار اصل

بررسی کامل انواع مهره مار اصل از نژادهای هندی و آفریقایی

مهره مار اصل

بررسی کامل انواع مهره مار اصل از نژادهای هندی و آفریقایی

دعای مهره مار و طلسمات مخصوص آن

دعای مهره مار چیست

دعای مهره مار یکی از مهمترین و اساسی ترین موضوعاتی است که هنگام خرید مهره مار باید به آن توجه کنیم. شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چرا باید روی مهره مار دعا خوانده شود؟

مهره مار را مگر نمی توان بدون اینکه دعایی روی آنها خوانده شود استفاده کرد…!!!! و خیلی از مسائل دیگر که در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع در زمینه دعای مهره مار – ذکر مهره مار – افسون مهره مار – عقد مهره مار و … بپردازیم.

پس تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا تمامی موارد و مسائلی که در زمینه علوم غریبه که مربوط می شود به دعا و طلسمات مورد نیاز جهت فعال شدن مهره مار را برای شما کاربران عزیز توضیح دهیم.

چرا باید روی مهره مار دعا خوانده شود

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که در واقع مهره مار بدون دعا هیچ کارایی و فوایدی نخواهد داشت. یعنی اگر روی مهره ها دعا خوانده نشود کاملا بلااستفاده می باشد.

علت این موضوع هم این است که جهت فعال کردن خواص مهره مار و بهرمندی کامل از کارایی مهره مار باید انواع دعا و طلسمات مربوطه روی مهره مار انجام شود. تا به واسطه این دعا و طلسمات بتوانیم از خواص مهره مار در مراحل مختلف زندگی و در رسیدن به اهداف خود از آن بهرمند شویم.

https://listbell.com/story9179637/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://seolistlinks.com/story9179515/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://getidealist.com/story9179515/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://funny-lists.com/story9179463/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://45listing.com/story9179565/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://thefairlist.com/story9179434/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

اعمال مهره مار چیست

به نوع دعا و طلسماتی که روی مهره مار جهت فعال سازی انجام می گیرد اعمال مهره مار می گویند. این اعمال باید به روش های خاص و طی آداب بخصوص روی مهره ها انجام پذیرید تا خاصیت های مهره مار پدیدار شوند.

این دعا و طلسمات باید توسط شخص خبره و با تجربه در زمینه علوم غریبه انجام شود. تا بتوانیم با خیال راحت و آسوده از مهره های خود استفاده کنیم. اگراعمال مهره مار بدرستی انجام شود مهره ها در بازه زمانی (یک هفته تا 90 روز) تاثیرات خود را نشان می دهند.

این اعمال طی چندین مرحله باید انجام شود تا تداخلی در عملکرد مهره مار بوحود نیاد. که در ادامه این مطلب به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

طلسم-مهره-مار-min
طلسم-مهره-مار-min

طلسم مهره مار چگونه انجام می شود

طلسم مهره مار جزء مراحلی است که باید جهت فعال سازی مهره مار انجام شود. این طلسمات نسبت به نوع مهره مار و خواسته صاحب مهره مار و نیز جهت فعال سازی خواص مهره مار انجام می گیرد.

طلسم مهره مار علاوه بر فعال سازی مهره مار برای جذب انرژی مثبت ، برای نگهداری مهره مار در برابر انرژی های منفی و پایداری عملکرد آن نیز باید روی مهره ها اعمال شود.

این طلسمات در عمکرد مهره مار و ماندگاری خواص آن نقش بسزایی دارند. گاها مشاهده می شود که برخی از دارندگان مهره مار می گویند که مهره مار نیاز به تمدید دارد. و باید هرچند یک بار دعای مهره مار تمدید شود.

اگر اعمال مهره مار بدرستی انجام شود نیاز به تمدید طلسمات نخواهد داشت. چون دعاهایی که روی مهره مار خوانده می شود از مانداگاری بالایی برخوردار هستند مگر در موارد خاصی که باعث باطل شدن دعای مهره مار می شود. که در این مورد باید دوباره روی مهره مار دعا خوانده شود.

باید خاطر نشان کنیم که دعا مجدد روی مهره مار باید به نام همان شخص (صاحب مهره مار) خوانده شود. یعنی نمی توان به نام شخص دیگری خوانده مگر در موارد خاص که دعای اولیه باطل شود و مجددا به نام شخص دوم خوانده شود.

بنام-زدن-مهره-مار-min
بنام-زدن-مهره-مار-min

مراحل اصلی بنام زدن مهره مار

بعد از خواندن دعا های اولیه روی مهره مار نوبت به بنام زدن مهره مار می رسد. مراحل بنام زدن بدین صورت می باشد که بعد از گرفتن یکسری مشخصات مربوط به صاحب مهره مار این مرحله انجام می شود. با بنام زدن مهره مار به اسم شخص مهره مار فعال شده و می تواند انرژی خود را به صاحب خود انتقال دهد.

اگر همه دعا های مهره مار انجام شود ولی مراحل بنام زدن انجام نپذیرد مهره مار برای شخص کارایی نخواهد داشت. با انجام دعای بنام زدن ، مهره ها انرژی های خود را به شخصی که بنام او زده شده انتقال می دهند.

مرحله بنام زدن باید توسط یک شخص خبره و مورد تایید در علوم غریبه انجام شود تا هیچ گونه تداخلی در عملکرد مهره مار بوجود نیاید. این مرحله باید با دقت و وسواس بیشتری انجام شود تا در اولین روزهای استفاده مهره ها شروع به کار کنند.

دعای عقد مهره مار

عقد مهره مار بعد از مرحله طلسم مهره مار و دعای بنام زدن مهره مار انجام می شود. اول باید مهره مار بنام شخص استفاده کننده زده شود سپس دعای عقد مهره مار انجام گیرد. مراحل انجام اعمال مهره مار باید به ترتیب و با دقت بیشتری انجام شود تا هم خواص مهره مار نمایان شود و هم تداخلی در عملکرد مهره ها به وجود نیاید.

عقد مهره مار چه کارایی دارد

شاید برایتان سوال باشد که عقد مهره مار چیست و چگونه انجام می شود؟

منظور از عقد کردن مهره ها این است که اگر صاحب مهره مار شخص خاصی مدنظر داشته باشد و یا اینکه تاکیدی برا مورد خاصی داشته باشد با گرفته مشخصات آن شخص مرحله عقد کردن مهره مار انجام می شود.

در حالت کلی کارایی مهره مار عمومی می باشد و خواسته های شما را برآورده می کند . ولی اگر فردی تاکید بیشتری روی یک موضوع داشته باشد مرحله عقد مهره مار انجام می شود.

برای مثال فردی می گوید من فقط برای رزق روزی مغازه می خواهم از مهره مار استفاده کنم و یا شخصی میخواهد رابطه خودش با فرد مورد علاقه بهتر شود….

دعای-مخصوص-مهره-مار-اصل
دعای-مخصوص-مهره-مار-اصل

ذکر مخصوص مهره مار

ذکر مهره مار همان دعاهایی است که روی مهره مار اعمال می شود یعنی اینکه دعا و طلسمات مهره مار باید روی آنها خوانده شود. برخی از افراد بر این باورند که دعای مهره مار باید روی کاغذ نوشته شود و همراه مهره مار ارسال گردد. این موضوع کاملا اشتباه است.

چون دعای مهره مار بصورت ذکر می باشد ، و این اذکار نیز باید روی مهره ها خوانده شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. اذکار مربوط به دعای مهره مار طی چندین مرحله انجام می شود واین مراحل را نمی توان روی کاغذ نوشت و ارسال کرد.

پس نتیجه میگیرم که بهترین دعا و در واقع دعای اصلی مهره مار باید خوانده شود تا بتواند تاثیری بسزایی در عمکرد و کارایی مهره مار اصلی داشته باشد.

چه کارهایی برای فعال شدن مهره مار انجام می شود

در این قسمت بطور کلی مراحلی که برای فعال شدن مهره مار باید انجام شود بیان می کنیم. فعال کردن مهره مار از 3 بخش کلی تشکیل شده است. در واقع مواردی که در بالا اشاره کردیم را در این قسمت به صورت کلی و خلاصه بیان می کنیم.

مرحله اول: دعا و طلسماتی که برای فعال کردن خواص مهره مار نیاز است باید انجام پذیرد تا خاصیت های مهره مار پدیدار شود. برای مثال: دعای مهره مار برای رزق و روزی – دعای مهره مار برای رونق کسب و کار – دعای مهره مار برای جذابیت – دعای مهره مار برای بخت گشایی و غیره …

مرحله دوم: این مرحله که به بنام زدن مهره مار معروف است یکی از مهمترین مراحل در معقوله دعای مهره مار است. شخصی که میخواهد از مهره مار استفاده کند با گرفتن یکسری مشخصات فردی مهره ها بنام آن فرد زده می شود و شخص به عنوان صاحب مهره مار شناخته می شود.

مرحله سوم: همانطوری که اشاره کردیم که علمکرد مهره مار عمومی می باشد. ولی در موارد خاصی فرد نیاز دارد تا تاکید بیشتری روی موضوع خاصی شود. و یا مورد خاصی را مد نظر دارد که این مرحله نیز با دریافت مشخصات انجام می شود. که به واسطه مرحله عقد مهره مار این موضوع انجام می شود و با گرفتن مشخصات دیگری این مرحله قابل انجام می باشد.

افسون-مهره-مار-min
افسون-مهره-مار-min

افسون مهره مار چیست

افسون مهره مار یعنی اینکه با خواندن دعای مخصوص و بنام زدن ، مهره ها به اختیار شخص خاصی درآورده می شود. در واقع افسون مهره مار یکی از زیر مجموعه بنام زدن مهره مار می باشد ، که باید با دقت خاصی این مرحله از دعا انجام شود.

در مرحله افسون کردن مهره ها باید مشخصات فردی به صورت کامل از شخص دریافت شود و طی آداب مربوطه روی مهره مارها اعمال شود. افسون کردن مهره مار با بنام زدن مهره مار یکی می باشد. فقط در بین اقشار مختلف بعصی از افراد این مرحله را به نام افسون مهره مار و برخی دیگر نیز به اسم بنام زدن مهره مار می شناسند.

کدام نژاد های مهره مار قابلیت خواندن دعا دارند

پس تا این قسمت از مطلب متوجه شدیم که برای بهرمندی از خواص مهره مار و استفاده از کارایی آن باید مهره مار خود را فعال کنیم. این فعال شدن مهره مار هم به واسطه دعا و طلسمات مخصوصی که روی مهره ها انجام می شود قابل انجام است.

سوال مهمی که در این میان مطرح می شود این است که: آیا می توان هر نوع مهره ماری را فعال کرد و روی آن دعا خواند؟

جواب خیر است

توجه داشته باشید فقط روی مهره مارهایی که از مغناطیس قوی برخوردار هستند میتوان جهت فعال سازی آنها دعا خواند. گاها مشاهده می شود که مشتریان مهره مار ایرانی خریداری کرده و در پی انجام دعای مهره مار روی مهره مار آبزی ایرانی هستند.

باید عرض کنیم که چون مهره مار ایرانی آبزی از میدان مغناطیسی خیلی ضعیفی برخوردار است به همین دلیل قابلیت خواندن دعا را ندارد. دلیل اصلی این موضوع هم ضعیف بودن کارایی مهره مار ایرانی می باشد.

از معروفترین نژادهایی که قابلیت خواندن شدن دعا و انجام طلسمات مخصوص دارند می توان به مهره مار هندی شاه کبری و مهره مار دابویا هندی اشاره کرد، که در ادامه به بررسی کاملا آنها خواهیم پرداخت.

دعای مهره مار شاه کبری

دعای مهره مار شاه کبری

همانطوری که در مطالب بالا اشاره کردیم یکی از بهترین نژاد های مهره مار که می توان روی آن اعمال مهره مار یا همان دعاهای مربوطه را انجام داد ، مهره مار هندی شاه کبری است.

مهره مار هندی شاه کبری (طبیعی) بدلیل قابلیت دارا بودن میدان مغناطیسی قوی و قدرت افسون گری بسیار قوی اکثریت دعاهای مهره مار را می توان روی آن اعمال کرد.

در حالت کلی تمامی دعاها روی این نژاد از مهره مار انجام می شود که در ادامه به برخی از این دعا ها که باعث فعال شدن مهره مار شاه کبری می شوند اشاره می کنیم.

از جمله این طلسمات میتوان به دعای رزق و روزی – دعای رونق کسب و کار – دعای مهر و محبت – دعای آرامش و اعتماد به نفس و … اشاره کرد.

البته هرکدام از این دعاها دارای 2 مرحله می باشد یعنی اینکه هر یک از این طلسمات دارای زیر مجموعه های خاص خود هستند که ، همگی بطور کامل انجام می شود.

دعای-مهره-مار-دابویا-هندی-min

https://telebookmarks.com/story9180137/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://bookmarkcork.com/story9180089/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://bookmarkedblog.com/story9180112/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://lingeriebookmark.com/story9180021/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://bookmarkspy.com/story9179994/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://bookmarkvids.com/story9179964/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://bookmarkshut.com/story9179260/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://fellowfavorite.com/story9179945/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://rotatesites.com/story9179833/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://hubwebsites.com/story9179922/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://binksites.com/story9179859/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://sitesrow.com/story9179811/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://mysitesname.com/story9179820/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://sites2000.com/story9179776/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://thejillist.com/story9179763/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://toplistar.com/story9179911/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://kingslists.com/story9179711/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://fatallisto.com/story9179775/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://worldlistpro.com/story9179055/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://health-lists.com/story9179704/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://webcastlist.com/story9179739/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://sirketlist.com/story9179638/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://listfav.com/story9179681/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://classifylist.com/story9179633/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://icelisting.com/story9179402/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://210list.com/story9179661/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://hylistings.com/story9179697/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://wiishlist.com/story9179695/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://travialist.com/story9179604/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://wearethelist.com/story9179568/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1


دعای-مهره-مار-دابویا-هندی-min

دعای مهره مار دابویا

نژاد دیگری که قابلت خوانده شدن دعا و فعال شدن را دارد ، مهره مار دابویا هندی است. در حالت کلی تمامی نژاد های هندی قابلیت خواندن دعا را دارند.

ولی در برخی موارد نسبت به نژاد و گونه های مختلف مارها و مهره هایی که از آنها بدست می آید کاملا متفاوت می باشد.

مهره مار هندی دابویا نسبت به مهره مار شاه کبری از میدان مغناطیسی وسیعتری برخوردار است که این امر باعث شده تا کارایی و خواص متفاوت تری داشته باشد. البته تجربه نشان داده که قدرت افسون گری دابویا در برخی از موارد نسبت به نژاد شاه کبری عملکرد بهتری داشته است.

black-mamba
black-mamba

دعای مهره مار مامبای سیاه

مهره مار مامبای سیاه بدلیل اینکه از مغناطیس بسیار قوی و قدرتمندی برخوردار است در حالت کلی می تواند تمامی نیازهای شخص را برطرف کند. این نژاد از مهره مار بدلیل دارا بودن سایز بسیار بزرگ نسبت به سایر نژاد های دیگر از خواص بسیاری برخوردار است و می توان تمامی دعاهای مخصوص مهره مار را روی آن اعمال کرد.

تمامی دعاهای مهره مار روی این نژاد انجام می شود که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رزق و روزی و افزایش درآمد و کسب ثروت

ایجاد مهر و محبت و افزایش جذابیت

آشتی بین زن و شوهر و سایر افراد

ایجاد آرامش و بالا بردن اعتماد به نفس

ایجاد محبوبیت در جمع و اطرافیان

بخت گشایی و ازدواج سریع

خاصیت باطل السحر و دفع بلا

زبان بندی و چشم زخم

و….

تفاوت دعای مهره مار دابویا با مهره مار شاه کبری و مامبای سیاه

تمامی دعاهایی که در مورد مهره مار شاه کبری به آن اشاره کردیم براحتی روی مهره مار دابویا قابل انجام و خواندن می باشد. بااین تفاوت که این دعاها همراه با زیر مجموعه هایی که دارند روی مهره مار داوبای اعمال می شود و شما می توانید براحتی از خواص مهره مار دابویا بهرمند شوید.

با در نظر گرفتن این تفاوت تمایل اکثریت خریداران مهره مار به سمت خرید مهره مار دابویا هندی و مهره مار مامبای سیاه آفریقایی می باشد تا براحتی و بدون دغدغه بتوانند از خواص این 2 نژاد برتر بصورت کامل بهرمند شوند.

با توجه به نیاز خود میتوانید نوع نژاد و مهره مار خودتان را انتخاب کرده و اقدام به خریداری نمایید. توجه داشته باشید که تمامی مراحل بنام زدن و اعمال مهره مار توسط فروشگاه شامگاه انجام می شو دپس با خیال راحت می توانید محصول مورد نظر خودتان را سفارش داده و پس از دریافت بسته خود هزینه آن را در محل کار یا درب منزل پرداخت کنید.

توجه داشته باشید برای حفظ حریم شخصی نام مهره مار روی بسته نوشته نمی شود

بنام زدن مهره مار جیست

بی شک شاید شما هم جزء افرادی باشید که بخواهید درباره بنام زدن مهره مار وتاثیرات آن بروی مهره مار اطلاعاتی کسب کنید. و شاید سوالاتی از قبیل: چرا باید مهره مار بنام زده شود؟ آیا بدون انجام مرحله بنام زدن مهره مار کارایی دارد؟ تاثیرات عقد مهره مار چیست؟ و … در ذهن شما باشد که بخواهید پاسخی منطقی برای آنها پیدا کنید.

تمامی این موارد جزء سوالاتی است که ذهن بیشتر کاربران را به خود مشغول کرده است. در این مقاله قصد داریم تا به نحوه بنام زدن و مراحل اعمال مهره مار بپردازیم تا درحد امکان بتوانیم پاسخگوی سوالات کاربران سایت شامگاه باشیم . پس تا ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا شما را با نحوه بنام زدن و تاثیرات آن بروی مهره مار آشنا سازیم.

مهره مار نیز همانند سنگ های قیمتی دیگر دارای یکسری انرژی های مثبت است که به واسطه این انرژی ها فرد می تواند از خواص گوناگون آنها بهرمند شود. تمامی خواصی که در مورد مهره مار بیان می شود تنها به واسطه دعایی که روی مهره ها خوانده می شود فعال می شود.

در حالت کلی اگر دعای مهره مار و به عقد درآوردن مهره ها بدرستی انجام نشود نمی توانیم از تاثیرات و خواص آن بهرمند شویم. انرژی های نهفته در مهره مار بواسطه دعای بنام زدن به صاحب مهره مار انتقال داده می شود.

پس نتیجه می گیریم که برای بهرمند کامل از خواص مهره مار و دیدن کارایی آن باید مراحل دعا و اعمال مهره مار بدرستی روی آن انجام شود تا بتوانیم نسبت به نیاز خود از خاصیت های آن بهرمنده شده و به خواسته های خود برسیم.

دعای-بنام-زدن-مهره-مار
دعای-بنام-زدن-مهره-مار

طریقه دعای عقد مهره مار چگونه است

مرحله بنام زدن مهره مار بعد از خوانده شدن دعاهای اصلی باید انجام شود. بنا به درخواست خریدار تمامی دعاهایی که برای فعال شدن خواص گوناگون مهره مار نیاز است روی مهره مار اعمال می شود. از جمله این دعاها می توان به جذابیت ، رزق و روزی ، ایجاد مهرومحبت ، خوشانسی و … اشاره کرد.

تمامی این دعاها بصورت کاملا و البته بسته به نژاد مهره مار روی آن خوانده می شود. برخی از نژاد ها مانند مهره مار دابویا هندی تمامی این دعاها را می توان بصورت کامل روی آن اعمال کرد.

http://bookmarkspring.com/story2712365/خرید-مهره-مار

http://bookmarkswing.com/story9262133/خرید-مهره-مار

http://bookmarksknot.com/story9314474/خرید-مهره-مار

http://bookmarkja.com/story9291505/خرید-مهره-مار

http://altbookmark.com/story9307068/خرید-مهره-مار

http://letusbookmark.com/story9128620/خرید-مهره-مار

http://trackbookmark.com/story9093864/خرید-مهره-مار

http://hindibookmark.com/story9191432/خرید-مهره-مار

http://bookmarkshq.com/story9149336/خرید-مهره-مار

http://nybookmark.com/story8358060/خرید-مهره-مار

http://bookmarketmaven.com/story8352448/خرید-مهره-مار

https://johsocial.com/story9180269/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://bouchesocial.com/story9180074/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://socialmarkz.com/story9180113/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://socialmphl.com/story9180066/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://sparxsocial.com/story9180163/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://socialclubfm.com/story9180057/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://sound-social.com/story9180183/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://sociallawy.com/story9180139/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://socialdosa.com/story9180118/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://thesocialroi.com/story9180165/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://throbsocial.com/story9180235/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://bbsocialclub.com/story9180482/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://dftsocial.com/story9180260/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://socialevity.com/story9180191/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://nimmansocial.com/story9180134/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://socialrator.com/story9180245/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://social-lyft.com/story9180068/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://socialskates.com/story9180043/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://socials360.com/story9180078/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://socialwoot.com/story9180138/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://bookmarknap.com/story9180012/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://bookmarkinglive.com/story9180041/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

https://bookmarkmiracle.com/story9180072/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1

بعد از فعال کردن خواص مهره مار نوبت به دعای بنام زدن مهره مار می رسد. این مرحله با گرفتن یکسری مشخصات فردی از خریدار روی مهره مار انجام می شود. این کار به این معنی است که مهره مار بداند انرژی خود را به چه کسی باید انتقال دهید. این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار است که باید بدرستی و تحد شرایط خاصی روی سنگ مهره مار اعمال شود.

برای خوانده شدن دعای مهره مار و به عقد درآوردن آن، اصل بودن مهره مار شرط اول است. تنها مهره های هندی هستند که از قدرت مغناطیسی بالایی برخوردارند و می توان اعمال مهره مار را برای این نژاد ها انجام داد.

برخی از افراد بر این باورند که روی مهره مار آبزی نیز می توان دعا خواند. این مورد کاملا اشتباه است زیرا مهره مار ایرانی از قدرت مغناطیسی بسیار پایینی برخوردار است و قابلیت خوانده شدن دعا را ندارد

آیا هر کسی میتواند دعای عقد کردن مهره مار را بخواند؟

اکثر کاربران این سوال را از ما می پرسند که برای خواندن دعای مهره مار چه کارهایی باید انجام دهیم؟ یا متن دعای مهره مار را از کجا باید پیدا کنیم؟ و خیلی موارد دیگر که اکثر خریداران به دنبال دعای مهره مار می گردند تا خودشان این دعا را روی مهره های خود بخوانند.

در همین ابتدا باید عرض کنم که خواندن دعا روی مهره مار به این راحتی نیست که هر کسی بتواند آن را روی مهره های خود بخواند. این امر چندین دلیل مختلف دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد

  • برای خواندن دعا باید مهره های شما اصل بوده و جزء نژادهای هندی باشد. بهترین نژاد های هندی مهره مار موجود در بازار به ترتیب ( مهره مار دابویا هندی و مهره مار شاه کبری هندی طبیعی) می باشد.
  • قبل از مرحله بنام زدن مهره مار باید دعاهایی که برای فعال شدن مهره مار و خواص آن نیاز است روی مهره ها اعمال شود.
  • این اذکار را باید شخصی که در زمینه علوم غریبه تخصص دارد انجام دهد. این اشخاص با توجه به علم و تجربه خود مراحل اعمال مهره مار را انجام می دهند.
  • ترتیب خواندن دعاهای مهره مار بسیار حائزاهمیت است. اول باید دعای خواص مهره مار انجام شود سپس با گرفتن مشخصات فردی مرحله عقد مهره مار صورت بگیرد.
روش عقد مهره مار
روش عقد مهره مار

چرا باید روی مهره مار دعای بنام زدن انجام شود

همانطوری که پیشتر اشاره کردیم جهت فعال سازی خواص مهره مار باید دعاهای مربوطه در این زمینه روی مهره مار ها خوانده شود تا خواص رزق و روزی – خواص باطل السحر – خواص جذابیت  – خوشانسی و غیره فعال شود تا شخص استفاده کننده از مهره مار بتواند از این خاصیت های مهره مار استفاده کند.

بعد از فعال شدن خواص مهره مار نوبت به دعای بنام زدن آن می رسد. این خواصی که به واسطه دعاهای مربوطه فعال شده است باید به صاحب مهره مار انتقال داده شود تا شخص بتواند تاثیرات مثبت آن را مشاهده کرد و از آنها بهره کافی را ببرد.

در واقع مرحله عقد مهره مار این کار را انجام می دهد. به صورت عامیانه با انجام مرحله عقد ، مهره مار صاحب خود را شناسایی کرده و می تواند انرژی های مثبت را برای صاحب خود جذب کند.

پیشتر نیز اشاره کردیم که مرحله بنام زدن یا عقد مهره مار با گرفتم مشخصات فردی از صاحب مهره مار قابل انجام است. این مشخصات باید کاملا دقیق باشد تا در عملکرد مهره مار تداخلی ایجاد نکند.

مرحله عقد مهره مار باید توسط یک شخص خبره و با تجربه در زمینه علوم غریبه انجام شود در نظر داشته باشید که آداب مخصوص عقد مهره مار در اولویت اول جهت بنام زدن مهره مار قرار دارد که حتما باید بصورت کاملا اصولی روی مهره ها اعمال شود.

فرق بین عقد مهره مار با بنام زدن مهره مار

کلمه عقد یا همان صیغه مهره مار با ینام زدن مهره مار کاملا یکی می باشد. برخی افراد مرحله بنام زدن را با نام عقد مهره مار و برخی دیگر با صیغه مهره مار می شناسند.

ولی در حالت کلی تمامی این نام ها با یکدیگر یکسان می باشند. برای عقد مهره مار هم باید از صاحب مهره مار مشخصات فردی گرفته شود تا این مرحله بدرستی انجام شده و مهره ها به نام شخص زده شود.

برخی از افراد نمی خواهند که مهره مار بنام آنها زده شود. در این حالت دعای عمومی روی مهره مار خوانده می شود تا فرد بتواند از برخی خاصیت های مهره مار بهرمند شود.

ولی بهتر است که عقد مهره مار انجام شود تا تاثیرات مهره مار بیشتر شود. این اثرات برای فرد در بازه زمان یک هفته تا نود روز مشخص می شود و ماندگاری آن مادام العمر است.

زمان نتیجه دهی تاثیرات مهره مار بستگی به مغناطیس بدن شخص دارد. افرادی که از مغناطیس قوی تری برخوردار هستند یا انرژی مثبت بیشتری دارند خیلی زودتر می توانند از خواص مهره مار بهرمند شود.

توجه داشته باشید که هنگام خرید مهره مار از فروشنده درخواست کنید که مراحل دعا و بنام زدن مهره مار را بریتان انجام دهد تا با خیال راحت بتوانید از مهره های خود استفاده کنید.

مهره مار های موجود در فروشگاه شامگاه همگی با دعای کامل و مخصوص برای مشتریان عزیز ارسال می گردد. هنگام ثبت سفارش همکاران ما با گرفتن مشخصات فرد از مشتری تمامی این مراحل را با دقت کامل انجام می دهند.

http://mediajx.com/story9701569/خرید-مهره-مار

http://bookmark-dofollow.com/story8655649/خرید-مهره-مار

http://bookmark-template.com/story8660943/خرید-مهره-مار

http://prbookmarkingwebsites.com/story6740399/خرید-مهره-مار

http://socialmediainuk.com/story7229096/خرید-مهره-مار

http://dirstop.com/story7483590/خرید-مهره-مار

http://opensocialfactory.com/story6319258/خرید-مهره-مار

http://ztndz.com/story8992365/خرید-مهره-مار

http://gorillasocialwork.com/story7465091/خرید-مهره-مار

http://socialrus.com/story6791196/خرید-مهره-مار

http://socialmediastore.net/story7301889/خرید-مهره-مار

http://socialnetworkadsinfo.com/story7387207/خرید-مهره-مار

http://bookmarkport.com/story7330320/خرید-مهره-مار

http://bookmarkbirth.com/story7169866/خرید-مهره-مار

http://bookmarkloves.com/story7390933/خرید-مهره-مار

http://getsocialpr.com/story7423327/خرید-مهره-مار

http://bookmarkstumble.com/story2673727/خرید-مهره-مار

http://bookmarkstime.com/story8240559/خرید-مهره-مار

http://gatherbookmarks.com/story8354345/خرید-مهره-مار

http://bookmarkrange.com/story9155039/خرید-مهره-مار

http://bookmarkextent.com/story9287360/خرید-مهره-مار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد